Saturday, December 15, 2018
اخر المستجدات

شاهد.. سما المصري تهاجم رانيا يوسف: “عيب يا رانيا اللي عملتيه”


لمن قالت سما المصري: عايز تبوس رجل رانيا يوسف؟

سما المصري

| طباعة | خ+ | خ-

علقت الفنانة المصرية ​سما المصري​ على إطلالة الممثلة المصرية ​رانيا يوسف​ المثيرة للجدل في ختام مهرجان القاهرة السينمائي حينما نشرت صورة مركبة لإطلالتها من ختام المهرجان إلى جانب إطلالة يوسف في نفس الحفل، وعلقت على الصورة بالتالي:

“أنا محجبة بالنسبة لرانيا يوسف، طبعاً لو كنت أنا التي ظهرت بهذا الشكل، كانت الشرطة حضرت لباب المهرجان لاعتقالي بتهمة الإخلال بالآداب، وكان زمان محامين مصر كلهم بايتين في النيابات عشان يعملوا ضدي محاضر، وكان زمان الإعلاميين والصحافيين عاملين عليّ حفلة مدة 6 أشهر قدام.. معلش أنا بنت البطة السودة”.

من ثم نشرت المصري تسجيلاً صوتياً لها وهي تتحدث عن اطلالة رانيا يوسف وعلقت على التسجيل بالتالي:

“على فكرة، الصوت كنت بدردش على الواتساب مع صحافي وما سمحت له بنشره، وأنا ممكن أقاضيه لأنه عيب هذا الامر رغم اني قد الكلام اللي قلته بس كان لازم يبقى أمين معي”.

“عيب على الصحافي وعيب يا رانيا اللي عملتيه. الناس بتشتم فينا أكثر ماهم بيشتمونا، مش ناقصين والنبي يا اختي، انتي لما لبستي مقفول في الافتتاح ما طلعتش ترند فقلتي أعوض في الختام”.

“انا كنت بلبس مايوه على البحر كان بيطلع عين أهلي شتيمة من الناس، انتي طالعة بالاندر! انت كنتي ضاربة استروكس يا ولية، والله وسط فني ما يعلم بيه ربنا”.