بعد كلماته الجارحة زينة ترد على أحمد عز و تصفه بأسوأ الصفات و هذه هي نصيحتها للفتيات

الوطن اليوم / مشاهير

قامت الفنانة زينة بكتابة تدوينة مطولة على حسابها الرسمي على تطبيق إنستجرام، ومن خلال التدوينة ردت زينة على الكلمات الجارحة التي كان كتبها أحمد عز في رسالته إلى جمهوره عبر حسابه على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك.

زينة وصفت أحمد عز بصفات سيئة خلال كلماتها، ووجهت نصيحة للفتيات عند اختيار شريك حياتهن.
و كتبت زينة قائلة:

الحمد لله:

بشكر القضاء المصري العظيم اللي أظهر الحق الحمد لله عاوزة أوضح حاجة علشان الكذب المستمر، الحكم الحمد لله بيعتمد على إثبات الزواج وبناء عليه تم إثبات النسب أنا كنت ملتزمة الصمت واتعرضت للإشاعات الحقيرة وكنت بشوف اللي بيتقال عليا والحقيقة إني كنت واثقه في عدل ربنا الحمد لله .

الانتصار ده انتصار مش ليا لوحدي ده للستات كلهم القضية دي في منها كتير بس قضيتي اتحولت لرأي عام علشان أنا مشهورة والطرف التاني برده، نفسي كل ست مظلومة تاخد حقها حتى لو غلطت واتجوزت وأحد عديم الضمير والإنسانية وكداب بس كداب حتى في النفس اللي بيتنفسه، ربنا يكفي كل البنات شر عديمي الرجولة ويكرم كل البنات بناس محترمة تحافظ عليهم وأكيد في ناس محترمة كتير.

يارب يستر كل البنات ويحفظهم.

ربنا أظهر الحق الحمد لله وأنا عاوزه أعيش وأربي ولادي وأشوف شغلي وأنسى الأيام السودة اللي شفتها من أول الجواز لغاية يوم الحكم، مش عاوزة أسمع إسم أبو أولادي ده تاني ولا حتى حد يغلط فيه علشان مايصحش للأسف علشان ولاده، وربنا كبير ولسه حسابه عند ربنا الله يكون في عونه بقى ساعة الحساب اللي مافيهاش معجبات.

فرحت الناس بظهور الحق أكتر حاجة حسستني إن الناس معايا أو تحديدا مع الولاد، مين ممكن يعادي أطفال ويظلمهم غير جاحد شيطان فرخه حتى ماحصلش دجاجه”.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on vk
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email
Share on tumblr
Share on linkedin

زوارنا يتصفحون الآن