شاهد.. يارا نعوم تهاجم “الأهلي” بسبب عماد متعب

وجهت يارا نعوم، زوجة عماد متعب، مهاجم النادي الأهلي، انتقادات للجهاز الفني للفريق الأحمر، بقيادة الهولندي مارتن يول؛ لعدم مشاركته في مباراة روما أمس الجمعة على ملعب هزاع بن زايد بالإمارات.

وقالت يارا عبر حسابها بموقع التواصل الاجتماعي “إنسنجرام”»، أنا نفسي أفهم ليه بيتعمل كده مع عماد.. عماد نفسه مش فاهم في ايه وإزاي بيتعمل معاه كده، وآخر حاجة كانت امبارح كل اللعيبة لعبت إلا هو آه عملنا ماتش عالمي مع فريق عالمي بس ده ماتش ودي مش نهائي إفريقيا.

وأضافت، على فكرة عماد مكانش محجوزله تذكرة عودة مع الفريق، ومكانش هيرجع معاهم، ياترى ده العيب في السيستم ولا في مين بالظبط.

واستكملت  ده السيناريو المحفوظ والناس مش هتصدقه، مثل عدم قدرته على اللعب سوى 5 أو 10 دقائق فقط، في الوقت الذي يستطيع فيه “القناص” إحراز الهدف بعد الدقيقة 90 لينقذ الفريق والإدارة من الهجوم، هى صفحات الكراسة بتخلص عند عماد متعب زى ما قال بركات.

وأشارت نعوم إلى تصريحات مارتن يول في المؤتمر الصحفي، الكوتش بيقول كان نفسي يكون موجود بس إحنا عندنا 4 مهاجمين متميزين، طب فهمت أنا ايه كدا!، طيب دا عماد اللي هو في السكور علطول وباق المهاجمين مش دائما موجودين، وإمبارح من باب أولى أنك تلاعب اللي موجود معاك علطول مش اللي بره وبقاله شهور مشفش الأستاد، صح ولا غلط؟!.

https://www.instagram.com/accounts/login/?next=/p/BFq0BuvP_hE/

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on vk
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email
Share on tumblr
Share on linkedin

زوارنا يتصفحون الآن