بالفيديو.. محمد رشاد في ورطة بسبب 5 مليون وزوجته تستغيث باكية

بالفيديو.. محمد رشاد في ورطة بسبب 5 مليون وزوجته تستغيث باكية

تحدثت الإعلامية المصرية مي حلمي عن أزمة زوجها الفنان محمد رشاد مع أحد المنتجين، والذي تسببت في مطالبة زوجها بدفع 5 ملايين جنيه، ونظرا لتعثره في الدفع سيتم الحجز على شقتهما.

مي قالت باكية، في مقطع فيديو نشرته على حسابها على “انستجرام”: ” تخيلي تصحين من النوم تلاقى حد يكلمك يقولك انا جاي احجز على البيت وأثاث بيتك، كفاية وقف حال فينا طول 4 سنين انا كمان تضررت فيهم بسبب علاقات شخص يرغب في أذية محمد رشاد”.

وتابعت: “بدعم جوزي وبقول كفاية وقف حال فينا، فيه قضية وعشان العقد وحاجة تبع محمد رشاد في الغنا والمبلغ كان 5 ملايين وفضل يطلع وينزل.. واحد لسه بيبتدي حياته ده 30 سنة، حاول يكلم ناس كتير ويقسط المبلغ وده كل اللي همه إنه يشوف البني آدم الطيب ده محبوس”.

وأكملت: “ليه هخبي حاجة زي دي النهارده و انتوا شوفتوا بدايتنا مع بعض وحبنا وخناقتنا وكل حاجة، تخيلي تصحي من النوم في بيتك اللي انتي تعبتي عشان تبنيه حد بيقولك إنه هيحجز عليه”.

وأضافت: “كفاية 4 سنين وقف حال فيه وسنتين فيا، وأنا مكنتش أعرف، بسبب علاقاتك وأصحابك بتكلم فلان إني مشتغلش تعالى خد اللي أنت عايزه، بس سيبنا في حالنا، لما أنت كارهه مضيت معاه ليه، مالك ومال شغلي مالك ومال حياتي، هو عايز ينفذ حكم على رشاد بسبب الغناء، رشاد عنوانه في طنطا مالك ومال بيتي؟”.

واختتمت كلامها بقولها: “جه عايز يكسر الباب هنا بدون سابق إنذار، ليه عايز تحبسه ليه عايز تأذيه وتأذينا في اسمنا وشغلنا وحياتنا، عشان شرط جزائي غنا في عقد 4 سنين كفاياك وقفت حاله”.

3683

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on vk
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email
Share on tumblr
Share on linkedin

زوارنا يتصفحون الآن