هيا الشعيبي: كورونا ريحتنا من الناس اللي ليها وجهين

هيا الشعيبي
هيا الشعيبي

الوطن اليوم – وكالات: كشفت الفنانة الكويتية هيا الشعيبي بأن أزمة كورونا ساعدتها كثيرا في اكتشاف المنافقين في حياتها، وقالت هيا عبر حسابها الرسمي على تطبيق “سناب شات”: “كورونا ريحتنا من الناس اللي ليها وجهين اللي تيجي تقعد عندك وتشرب وتأكل من زادك في بيتك وبس تخرج من الباب تتكلم في ضهرك وتقول شفتيها قدمت إيه ولا الكيك ولا الحلو واخدة نصه حق عياله.. ويتنظروا على بيتك وعلى لبسك وأولادك من وراكي وانتوا من جروب واحد”.

وأضافت: “كورونا ريحتنا من ناس وايد.. ريحتنا من اللي يجاملون.. أنا كنت كل اتنين وخميس أسوي لمة إن كان حق ربعي أو أهلي.. وما أدري مين طقاقي.. كورونا خليتهم ياخدوا بريك شوية “.

وأوضحت: “بالنسبة لي أنا ما كرهت كورونا بالعكس حبيتها.. شوفوا هي جرثومة هزت الكرة الأرضية فما بالكم لسانكم.. تري كورونا صريحة معانا وخلت الناس تظهر على حقيقتها وبعدتنا عن وايد ناس كانوا مصدر للطاقة السلبية في حياتنا.. ففي وايد ناس عرفتها على حقيقتها في فترة كورونا”.

واختتمت حديثها، قائلة: “ورسالة للحريم اللي إحنا في ده امتحان إنتي ممكن كنتي مهملة بيتك وعيالك ونفسك عشان جمعة أخواتك لأو رفيقاتك.. فجأة كورونا جت قالت لك انتبهي حق بيتك وعيالك ونفسك”.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on vk
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email
Share on tumblr
Share on linkedin

زوارنا يتصفحون الآن