شاهد – نادين نسيب نجيم ترقص على أنغام “اه لو لعبت يا زهر”

شاهد - نادين نسيب نجيم ترقص على أنغام
نادين نسيب نجيم

حلت النجمة اللبنانية نادين نسيب نجيم ضيفة في برنامج “معكم” للإعلامية منى الشاذلي. وتحدثت خلال البرنامج عن تتويجها في بداية حياتها ملكة جمال لبنان وعن عمليات التجميل التي قامت بإجرائها.

فقالت: “تتويجي كان من أجمل اللحظات في حياتي وكنت محضرة نفسى للمسابقة مش عشان شوفت دعاية. وكنت محضرة لها من وقت ما كان عندي 16 سنة. ولكن أسوأ ما فيها إنها بتسرق من الشخص الحرية”.

• شاهد اليوم.. نادين نسيب نجيم ترقص على “شيك شاك شوك”

وعن دخولها عالم الموضة والأزياء قالت: “التجربة مش بتضايقني لأنى بعمل اللي يريحني ومش بيضايقني اللي يقول نادين كانت أحلى قبل عمليات التجميل أنا بعمل اللي يريحني واللي بشوفه بعمله، وهى حرية شخصية. وأنا إزاي أشوف نفسى في المرآة بعمله، ومش هنسي إن لم ينتخبوني في ملكة جمال من فراغ وقدرت أخدت اللقب عن جدارة واستحقاق. ولازم كل مرأة تهتم بنفسها لأن كل واحدة فيها حاجات حلوة والأهم هي الرياضة وأنا بعد فترة من الانفجار تخنت 8 كيلو”.

أما عن أكثر الفنانين حبا لهم في الأفلام المصرية ردت: “كنت بحب وبنجذب إلى البطلات أكثر مثل سعاد حسنى وميرفت أمين ونادية الجندي ونبيلة عبيد ومديحة كامل. وكنت أحكى اللهجة المصرية وأنا صغيرة أفضل من دلوقتي بسبب مشاهدتي للأفلام المصرية. وكان زميلاتي في المدرسة ينتظروني عشان أحكى باللهجة المصرية، وبحب عادل إمام ومحمد سعد في الكوميديا”.

واختمت نادين نسيب نجيم مشاركتها في البرنامج بوصلة رقص شعبية على انغام اغنية. “اه لو لعبت يا زهر” للفنان أحمد شيبة.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on vk
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email
Share on tumblr
Share on linkedin

زوارنا يتصفحون الآن