عمر كمال: “لوردينا طلبت تلبس بدلة رقص في كليب إنتي معلمة وقلتلها مش عايزين مصايب”

عمر كمال:
النجم عمر كمال والراقصة لوردينا

قال مطرب المهرجانات عمر كمال: “الراقصة البرازيلية لوردينا عملت فيديو كسر الدنيا والناس حبت رقصها، وأنا كنت عامل أغنية اسمها إنتي معلمة وقررت تصوير فيديو كليب معاها على الأغنية”.

وتابع كمال، خلال لقائه برنامج على مسئوليتي المذاع على قناة (صدى البلد) والذى يقدمه الإعلامي أحمد موسى: “طلبت من لوردينا عدم ارتداء بدلة وقولتلها مش عايزين مصايب، وعملنا فيديو معاها، وحمو بيكا فرح لما عرف إني جايب لورديانا”، مضيفا: “أنا كنت صارف أكثر من 200 ألف جنيه على كليب الراقصة البرازيلية، وشيلته وحذفته عشان الناس متضايقة منه، ولبستها جاكيت على الفستان”.

وواصل كمال عن كليبة مع لوردينا أن والدته قالت له لا تجرح أعين البنات والناس بحاجة زي دي.

وتابع مطرب المهرجانات قائلا إنه يحب المشاركة في أي عمل جديد يعجب الجمهور، مضيفا: “لازم أغير جلدي وأروح لمنطقة تانية أنجح فيها بشكل أكبر”.

وكان مطرب المهرجانات عمر كمال حل مساء أمس الخميس، ضيفًا على برنامج “على مسئوليتي” الذى يقدمه الإعلامي أحمد موسى على قناة (صدى البلد)، احتفالًا برأس السنة الميلادية.

ووجه عمر كمال رسالة لمتابعيه بمتابعة حلقته مع الإعلامي أحمد موسى، قائلًا: “هنغنى كل الأغاني الحلوة اللي انتوا عايزنها وهنطلعكم من جوا البيوت، ربنا يعدى الكورونا دي على خير، وهنعمل حفلة حلوة بكل الأغاني اللي بتحبها”، وقدم “كمال” خلال لقائه الإعلامي أحمد موسى مجموعة من أشهر أغانيه منها “إنتي معلمة” و”بهوايا”.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on vk
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email
Share on tumblr
Share on linkedin

زوارنا يتصفحون الآن